κατάταξη σε μισθολογικό κλιμάκιο
«Οι Γκλούτον θέλουνε να αρπάξουνε τη Λόλα, μα ένα καλαμάκι τους τα αλλάζει όλα…». Ο στίχος αυτός, και η σχεδόν εθιστική μουσική που τον συνόδευε, αποτελεί για αρκετούς Έλληνες μια γλυκιά ανάμνηση των δεκαετιών του ’80 και του ’90. Και πρόκειται για ένα μόνο παράδειγμα των διαφημίσεων του παρελθόντος, που έγραψαν τη δική τους... ιστορία.
κατάταξη σε μισθολογικό κλιμάκιο
Περί τα 800 jingles - μουσικές συνθέσεις περίπου 30 δευτερολέπτων που «ντύνουν» τα διαφημιστικά - από παλιές και αγαπημένες διαφημίσεις, έχουν δημιουργηθεί από τον μουσικό και συνθέτη Γιάννη Κύρη.
Σε συνέντευξή του στο CNN Greece, ο συνταξιούχος πλέον Γιάννης Κύρης ανοίγει ένα «παράθυρο» στη… χρυσή εποχή της ελληνικής διαφήμισης, μιλάει για την τριακονταετή πορεία του στο χώρο και θυμάται μουσικές που, όσο περίεργο και αν ακούγεται, έχουν συνδεθεί με τα παιδικά χρόνια όσων μεγάλωσαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
ευσταθια ταμπακιερα
τι θα πει μηδεν αγαν
Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr
https://kdlbsywv.blogspot.com/2019/05/blog-post_33.html
No comments:
Post a Comment