Wednesday, January 9, 2019

καστανο ανοιχτο της κανελας

«Για αυτές τις στιγμές αξίζει να ζεις» ήταν η ανάρτησή του στον προσωπικό λογαριασμό του στο Twitter.


Ο 20χρονος τενίστας επικράτησε με 2-0 σετ (6-4, 6-4) του Έρνεστς Γκούλμπις στον τελικό του Stockholm Open και έγραψε ιστορία για το ελληνικό τένις.


«Το να έχω κάνει δικό μου αυτό το τρόπαιο, ήταν το καλύτερο συναίσθημα στον κόσμο!


φλεγμονώδης αντίδραση

Έχω τον πρώτο μου ATP τίτλο στο προφίλ μου και αυτό με κάνει να νιώθω ξεχωριστά. Ανυπομονώ για περισσότερες στιγμές και νίκες σαν κι αυτή στο μέλλον, πιστεύω πως ανήκω σε αυτή την ελίτ, αυτό το γκρουπ παικτών», δήλωσε ο Στέφανος Τσιτσιπάς στην κάμερα των διοργανωτών.


καστανο ανοιχτο της κανελας

καστανο ανοιχτο της κανελας


These are the moments we all live for!

First @atpworldtour title in #Stockholm ??! pic.twitter.com/rzCWZSWfFv

— Stefanos Tsitsipas (@StefTsitsipas) 21 Οκτωβρίου 2018


φαγητο παρασκευης
https://owechqdj.blogspot.com/2019/02/blog-post_56.html
https://mgwpmlcm.blogspot.com/2019/02/blog-post_12.html

No comments:

Post a Comment