Sunday, January 27, 2019

μητροτητα μεταφραση

ερυθημα λαιμου

Οι υποψήφιοι για την τριτοβάθμια εκπαίδευση θα διεκδικήσουν 70.726 θέσεις, 43.758 στα πανεπιστήμια και 26.968 στα ΤΕΙ, σύμφωνα με την τελική απόφαση του υπουργείου.


Παρά τις εκκλήσεις του υπουργείου Παιδείας και του ίδιου του υπουργού κ. Κώστα Γαβρόγλου περί «αποδραματοποίσης» των εξετάσεων, κάθε οικογένεια αναμένεται να ζήσει τις δικές της «εβδομάδες των παθών», κατά την διάρκεια των εξετάσεων, αλλά και τις περιόδους που θα ανακοινώνονται τα αποτελέσματα.


https://aaezbbun.blogspot.com/2019/02/blog-post_36.html

Για τα λύκεια (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ), τα μαθήματα θα τελειώσουν στις 9 Μαΐου, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, και οι απολυτήριες εξετάσεις, που φέτος προηγούνται των Πανελλαδικών, θα διεξαχθούν κατά το διάστημα 11-26 Μαΐου, ενώ οι προαγωγικές εξετάσεις θα διεξαχθούν μεταξύ 11 Μαΐου και 2 Ιουνίου. Στη συνέχεια, η 6η Ιουνίου θα είναι η μέρα έναρξης των Πανελλαδικών εξετάσεων για τα ΕΠΑΛ και η 7η Ιουνίου, για τα ΓΕΛ.


μητροτητα μεταφραση

Ειδικότερα, για τα ΓΕΛ, οι Πανελλαδικές θα διαρκέσουν από τις 7 έως και τις 19 Ιουνίου, ενώ για τα ΕΠΑΛ, από τις 6 έως τις 21 Ιουνίου. Οι εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων θα διεξαχθούν μεταξύ 22 και 30 Ιουνίου, ενώ οι πρακτικές δοκιμασίες, μεταξύ 20 και 30 Ιουνίου. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει ανακοινώσει το υπουργείο, τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στις 29 Ιουνίου.


πυλη παντοκρατορα ηρακλειο

μητροτητα μεταφραση

Φέτος, για πρώτη φορά, θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο εξεταστική περίοδος για τους μετεξεταστέους της Γ΄ τάξης, παράλληλα με εκείνες των υπόλοιπων τάξεων των ΓΕΛ.


Εξάλλου, υπενθυμίζεται ότι έχουν προγραμματιστεί για το Σεπτέμβριο οι επαναληπτικές εξετάσεις, για όσους, λόγω σοβαρού προβλήματος απουσίασαν τον Ιούνιο, καθώς επίσης και μια τρίτη εξεταστική περίοδος για τους τελειόφοιτους του λυκείου, στους οποίους δίνεται η δυνατότητα, αφού θα λάβουν έγκαιρα το απολυτήριό τους, να εγγραφούν, αν το επιθυμούν, σε ΙΕΚ ή στη Β΄ΕΠΑΛ, για να λάβουν κάποια ειδικότητα.



https://abtecfes.blogspot.com/2019/03/blog-post_1.html

No comments:

Post a Comment