ολοκληρωμα διαιρεσης
Σε συνέντευξη του στην εφημερίδα “Τα Νέα” ο υπουργός Παιδείας εξηγεί πως θα γίνει η μετάβαση στο νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε βάθος τριετίας, ενώ τονίζει ότι τα βιβλία και το πρόγραμμα διδασκαλίας των Θρησκευτικών είναι και παραμένουν ευθύνη της Πολιτείας.
google χαρτες 3d
ολοκληρωμα διαιρεσης
«Το σύστημα των Πανελλαδικών εξετάσεων κατά κοινή ομολογία έχει εξαντλήσει τα όρια του. Το μόνο θετικό που τους αναγνωρίζεται είναι το αμετάβλητό τους. Τα προβλήματα ωστόσο υπερτερούν των όποιων θετικών τους. Ως κοινωνία και ως εκπαιδευτικό σύστημα τις έχουμε φορτίσει τόσο πολύ συμβολικά που ουσιαστικά έχουν φτάσει να επικαθορίζουν ολόκληρη την εκπαιδευτική διαδικασία στο λύκειο. Το λύκειο έχει μετατραπεί σε προγυμναστήριο για τις Πανελλαδικές εξετάσεις, ενώ αντίστοιχα το γυμνάσιο λυκειοποιείται. Θα πρέπει συνεπώς να αποκαταστήσουμε την αυτονομία των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Και αυτή η αποκατάσταση δεν μπορεί να γίνει αν δεν καταργηθούν οι Πανελλαδικές εξετάσεις, αν δεν ενισχυθούν οι δυο τελευταίες τάξεις του λυκείου, αν δεν καθιερωθεί έγκυρο εθνικό απολυτήριο και αν δεν αναμορφωθεί το πρώτο έτος στα ΑΕΙ», δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου.
«Ποιο καθεστώς είναι ακόμη σε συζήτηση. Τόσο η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων στη βουλή, όσο και η Επιτροπή Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου στα πορίσματά τους όχι μόνο επισήμαναν την ανάγκη, αλλά υπέδειξαν και τις κατευθύνσεις που πρέπει να ακολουθήσει μια τέτοια αλλαγή. Από εκεί και ύστερα, οι προτάσεις των πορισμάτων αυτών θα τύχουν ενδελεχούς επεξεργασίας από το υπουργείο, έτσι ώστε να διαμορφωθεί ένα σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση που θα δίκαιο και αξιοκρατικό, αλλά θα ελαφρύνει τους μαθητές και τις μαθήτριες από την ψυχοφθόρα διαδικασία των εξετάσεων όπως είναι σήμερα. Η προοπτική της ελεύθερης πρόσβασης σε όσες σχολές είναι δυνατόν είναι βεβαίως κάτι που αντιμετωπίζουμε θετικά ως υπουργείο και σκεφτόμαστε ως προς τη δυνατότητα υλοποίησης του», συμπλήρωσε ο κ. Γαβρόγλου.
μεταφορα απο αεροδρομιο βερολινου στο κεντρο
https://gllxcthb.blogspot.com/2019/04/blog-post_2.html
No comments:
Post a Comment