πρωινό μου συνταγες mega
Όπως υπογραμμίζει η έκθεση, στη χώρα μας καταγράφεται μείωση του αντικειμένου δημοσίων έργων κατά 55%, ελλιπής προετοιμασία των έργων από τους εταίρους του δημόσιου τομέα και, πρωτίστως, η υπογραφή συμβάσεων με ιδιώτες παραχωρησιούχους πριν από την επίλυση σημαντικών προβλημάτων.
Με απλά λόγια, το Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο, τονίζει ότι οι συγχρηματοδοτούμενες από την ΕΕ συμπράξεις δημοσίου - ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) δεν μπορούν να θεωρηθούν ως μια οικονομικά βιώσιμη επιλογή για την κατασκευή έργων δημόσιων υποδομών.
Το πόρισμα του ευρωπαϊκού φορέα σχετίζεται με τις με τις συγχρηματοδοτούμενες από την ΕΕ συμπράξεις δημόσιου-ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) για τρεις αυτοκινητοδρόμους (Ολυμπία, Μωρέας, Κεντρική Οδός) την περίοδο 2000-2014. Αφορά δε σε έργα ΣΔΙΤ με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση στην ΕΕ την περίοδο 2000-2014 και έλαβε υπόψη της τα στοιχεία από 12 έργα σε 4 κράτη μέλη που αντιπροσωπεύουν ωστόσο σε επίπεδο Ευρωπαϊκής συμμετοχής το 70% της συνολικής δαπάνης.
https://joweaxwm.blogspot.com/2019/05/blog-post_52.html
πρωινό μου συνταγες mega
Σύμφωνα με πληροφορίες του δικτύου Euractiv, που επικαλείται τα στοιχεία της έκθεσης, η Ελλάδα είναι μακράν ο μεγαλύτερος αποδέκτης συνεισφορών της ΕΕ για έργα ΣΔΙΤ, έχοντας λάβει το 59% του συνολικού ποσού για όλη την ΕΕ, ή 3,3 δισεκατομμύρια ευρώ.
πονοκεφαλος στο μπροστινο μερος
Από την πλευρά του, ο Όσκαρ Χέρικς, μέλος του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου και αρμόδιο για την έκθεση, «για την ολοκλήρωση των πέντε αυτοκινητόδρομων που ελέγχθηκαν στην Ελλάδα και την Ισπανία χρειάστηκαν πρόσθετα δημόσια κεφάλαια ύψους σχεδόν 1,5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Περί το 30% των κεφαλαίων αυτών (422 εκατομμύρια ευρώ) χορηγήθηκε από την ΕΕ».
Ο κ. Χέρικς, επεσήμανε ότι για την Ελλάδα η αύξηση του αρχικού προϋπολογισμού των τριών αυτοκινητοδρόμων κατά 1,2 δισ. ευρώ σήμανε και αύξηση της Ευρωπαϊκής χρηματοδότησης κατά 422 εκατ. ευρώ (το 36% της συνολικής αύξησης).
Παράλληλα, άφησε σαφείς αιχμές για την αδυναμία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να ελέγξει την κατάσταση, λέγοντας ότι ήταν «πλήρως ενήμερη» και δε την απέτρεψε, ενώ εξέφρασε ανησυχίες για τη βιωσιμότητα των έργων, καθώς, όπως είπε, δεν εξετάστηκε επαρκώς η πιθανότητα κατασκευής αυτοκινητοδρόμων με εναλλακτικά χαρακτηριστικά και μικρότερο κόστος όπως π. χ. δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας (express roads).
Επιπλέον, το μέλος του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου επεσήμανε προβλήματα στο νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο στην Ελλάδα λειτουργεί μόνο για έργα κάτω των 500 εκατ ευρώ, κάτι που εξαιρεί τα μεγάλα έργα υποδομών όπως οι τρεις αυτοκινητόδρομοι.
Σπίρτζης: Η έκθεση είναι η καλύτερη δικαίωση για το πώς ολοκληρώθηκαν τα έργα
ζωα στην αμερικη
No comments:
Post a Comment